Czas i formy dostawy

Termin realizacji zamówienia

Na termin w jakim paczka trafi do rąk Klienta składa się czas przygotowania przez obsługę towaru i okres, jaki jest potrzebny doręczycielowi na dostarczenie przesyłki pod wskazany adres odbiorcy.

Czas realizacji jest zależy od dostępności towaru. Przy każdym produkcie wyświetlana jest dostępność towaru widoczna w linii: czas realizacji. Czas realizacji 24h oznacza więc, że zamówienie zostanie przekazane do wysyłki w ciągu doby od chwili złożenia.

W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą, czas realizacji liczony jest od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

Jeśli zamówione rzeczy mają różne czasy realizacji, wysyłka następuje w chwili całkowitej kompletacji przesyłki. Na życzenie, możemy wysłać przedmioty osobno, jednak w takim przypadku prosimy o umieszczenie stosownej informacji w polu: Uwagi do zamówienia lub składanie osobnych zamówień na poszczególne modele.

  • zamówienia złożone w dni robocze do godziny 10 z terminem realizacji '24h' opłacane przy odbiorze, przelewem, szybkim przelewem, kartą lub PayPal zaksięgowanym na koncie do godziny 10 - wysyłamy jeszcze tego samego dnia.
  • zamówienia przedpłacane są przekazywane do realizacji po zaksięgowaniu płatności. Jeśli płatność pojawi się po godzinie 10, realizacja zamówienia następuje kolejnego dnia roboczego.

 

Odbiór osobisty

Naszym klientom oferujemy możliwość osobistego odbioru zamówienia w siedzibie w Białymstoku od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00.

Jednakże odbiór osobisty jest możliwy dopiero po wcześniejszym złożeniu zamówienia, nie posiadamy bowiem tradycyjnego sklepu stacjonarnego z wystawioną ofertą. Zamówienie należy złożyć przez stronę sklepu internetowego, telefonicznie lub mailowo, wtedy przystępujemy do kompletacji zamówienia. Po przygotowaniu zamówienia wysłana zostanie wiadomość SMS informująca o gotowości do odbioru i dopiero wówczas należy zgłosić do naszego biura pod podany w wiadomości adres.

 

Odbiór w punkcie

Usługa polega na odbiorze przesyłki w wybranym punkcie: placówce Poczty, sieci Pocztex PUNKT czy Pocztex AUTOMAT, którą Klient wybiera w chwili składania zamówienia. Lista punktów wydających przesyłkę dostępna jest na mapie: odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl

W chwili nadania przesyłki Klient otrzymuje powiadomienie e-mail zawierające: datę nadania, numer paczki oraz link umożliwiający śledzenie drogi przesyłki. Przesyłka jest gotowa do odbioru w terminie 2-3 dni roboczych od chwili nadania. W chwili przybycia przesyłki do miejsca odbioru wysyłana jest awizacja SMS. Przesyłka posiada 7 dniowy termin odbioru, liczony od dnia wysłania awizacji SMS o przybyciu przesyłki.

 

Przesyłka pocztowa

Czas dostarczenia przesyłki wynosi około 2-3 dni. O nadaniu paczki informuje wiadomość mailowa oraz powiadomienie SMS. Doręczyciel przynosi paczkę w godz. 8:00 - 18:00 w dni robocze. Nie ma możliwości wyboru godziny dostarczenia. W przypadku, gdy nie będzie odbiorcy w tym czasie w lokalu, doręczyciel pozostawia awizo. Z zawiadomieniem należy udać się do wskazanego Urzędu Pocztowego, aby odebrać zamawianą przesyłkę w ciągu 7 dni od chwili pierwszej awizacji. Przy odbiorze przesyłki nie ma obowiązku okazywania awizacji, wystarczy przedstawienie dokumentu tożsamości.

 

Przesyłka kurierska

Wybierając jako formę doręczenia przesyłkę kurierską DPD można być pewnym, że paczka szybciej dotrze pod wskazany adres niż ta wysłana inną metodą. Paczka od momentu nadania przez Valise, do chwili doręczenia przez kuriera DPD przeważnie potrzebuje tylko 24 godzin (w dni robocze)!

W chwili wysłania przesyłki Odbiorca jest informowany wiadomością mailową zawierającą opcję zmiany miejsca i terminu dostawy, z kolei w dniu dostawy wysyłany jest SMS z numerem kontaktowym do kuriera doręczającego paczkę. Z przedstawicielem firmy DPD można ustalić przybliżoną godzinę doręczenia. Kontakt z firmą kurierską jest także możliwy pod numerami infolinii: +48 22 577 55 55 lub 801 400 373.

W przypadku nieobecności odbiorcy w chwili dostawy, przewoźnik pozostawia awizo wskazujące termin dokonania drugiej nieodpłatnej próby doręczenia, kontaktowy numer telefonu do siebie oraz adres magazynu, w którym składowana jest przesyłka i Klient może ją odebrać osobiście. Numer listu przewozowego umożliwiający identyfikację przesyłki znajduje się wiadomości e-mail wysłanej po nadaniu paczki.

Firma DPD przeprowadza dwie bezpłatne awizacje. Niepodjęte w tym czasie przesyłki są składowane w lokalnej filii lub punkcie Pickup, oczekując na osobisty odbiór przez 3 dni. Adres oddziałów firmy DPD.

 

Uwaga! Prosimy o uważne i dokładne podawanie danych adresowych. W przypadku błędnego adresu doręczyciel może bez konsultacji odesłać nieprawidłowo zaadresowaną przesyłkę do nadawcy. Doręczyciel nie ma bowiem obowiązku we własnym zakresie ustalać poprawnego adresu dostawy.