Reklamacje

Celem dostarczania naszym Klientom produktów najwyższej jakości, przed wysyłką każdy towar jest sprawdzana pod kątem wykonania. Jednakże mimo starań może się zdarzyć, że zakupiony towar jest wadliwy. Za nieprawidłowości i zgodnie z obowiązującymi przepisami, sprzedający ponosi odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.

Sklep odpowiada z tytułu rękojmi przed Konsumentami, jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu odbioru towaru, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana - roku od momentu odbioru towaru, przy czym rzeczy używane są zawsze dokładnie oznaczane jako nienowe.

Informujemy, że dla kupujących niebędących Konsumentami przedmioty objęte są częściowym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.

Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne materiału wynikające z celowego lub przypadkowego działania i niewłaściwego użytkowania jak np. rozcięcie, przepalanie, przetarcie, rozdacie. Gwarancji nie podlega również przebarwienie materiału wynikające z oddziaływania promieni UV lub innych czynników działających punktowo na produkt.

Warunkiem skorzystania z uprawnień reklamacyjnych jest zawiadomienie sklepu o wadach. Oświadczenie z tytułu rękojmi można złożyć na przykładowym formularzu reklamacyjnym (kliknij aby pobrać), przy czym poprawnie złożone zawiadomienie powinno zawierać: imię, nazwisko oraz adres, numer zamówienia, datę zawarcia umowy kupna będącej podstawą reklamacji, nazwę przedmiotu reklamacji ze wskazaniem wady i żądaniem reklamacyjnym. Do wadliwego artykułu prosimy również dołączyć dowolny dowód zakupu. O fakcie reklamacji prosimy powiadomić obsługę sklepu drogą elektroniczną: sklep@valise.pl

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, powinien dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny.

Adres odsyłkowy
Del Finio
ul. Łącznikowa 28/2
15-163 Białystok

Odsyłając towar prosimy o uważne i bezpieczne pakowanie, aby nie uległ dalszemu uszkodzeniu w transporcie. W szczególności zwracamy uwagę o nieużywanie kopert bąbelkowych i folii, które nie gwarantują właściwego poziomu ochrony. Towar najlepiej włożyć w sztywne pudełko kartonowe.

UWAGA! Nie przyjmujemy nieumówionych przesyłek pobraniowych, wysłanych do paczkomatu czy innego punktu odbioru.

Na złożone oświadczenie lub żądanie sklep ustosunkuje się w ciągu 14 dni. W przypadku stwierdzenia wady Konsument ma prawo:

  • złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny
  • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna
  • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
  • żądać usunięcia wady

Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK lub organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowa uprawnienia z tytułu rękojmi. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa Konsumentów, więc informacje prawne, które tam można znaleźć będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami.

W razie wątpliwości zachęcamy do zadawania pytań: sklep@valise.pl